میجان

میجان

روستای زیبای من
میجان

میجان

روستای زیبای من

بهره برداری از سه پروژه در میجان

بهره برداری از سه پروژه در میجان


به گزارش هلیل؛ در نهمین روز از ایام دهه مبارک فجر سه پروژه در بخش های راه، تامین آب آشامیدانی و فرهنگی در میجان به بهره برداری رسید.

عصر روز دوشنبه بیستم بهمن ماه با حضور امام جمعه جبالبارز شمالی، فرماندار جیرفت، تعدادی از اهالی  دهستان رضوان و مسئولان محلی سه پروژه به بهره برداری رسید.


افتتاح 10 کیلومتر جاده روستایی


فرماندار جیرفت در مصاحبه با ایرنا گفت: قطعه دوم راه روستایی میجان به طول پنج کیلومتر و با اعتبار 9 میلیارد و 500میلیون ریال افتتاح شد.

امینی روش گفت: طول راه روستایی میجان 10 کیلومتر است که برای احداث آن 21 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و قطعه نخست این طرح به طول پنج کیلومتر در گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته است.


محمد سعیدی بخشدار جبالبارز شمالی نیز گفت: دهستان رضوان از پرجمعیت ترین دهستان های شهرستان است که 21 روستای بالای 20 خانوار،16 شورای اسلامی و 11 دهیاری دارد.

وی افزود:پروژه راه روستایی جیرفت-میجان به طول 10 کیلومتر و بااعتباری بالغ 1 میلیاردو 180 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

سعیدی خاطر نشان کرد: 6 کیلومتر از این محور روستایی روکش و 8 کیلومتر باقی مانده است.

بخشدار جبالبارز شمالی افزود: بعضی از اهالی دهستان رضوان شبانه روز پای کار بودند و هر زمان گره ای در ادامه  کار به وجود می آمد با تمام وجود اعلام حمایت می کردند.

وی تصریح کرد:دهستان رضوان تا مرکز بخش 70 کلیومتر فاصله دارند که اگر یک محور 20 کیلومتری احداث شود فاصله زمانی در این مسیر برای راحتی و رفاه حال مردم به حداقل می رسد.

سعیدی بیان کرد: اهالی دهستان رضوان برای انجام برخی امورات اداری باید به جیرفت بیایند و بعد از محور جیرفت –جبالبارز به مرکز بخش مراجعه نمایند.


افتتاح یک پروژه آب
هوشنگ سنجری رئیس آب و فاضلاب روستایی جیرفت در آیین بهره برداری از فاز اول مجتمع آبرسانی به اهالی دهستان رضوان گفت:مجتمع آب آشامیدنی میجان با تعریف 14 روستا و سه هزار نفر جمعیت  است که در حال حاضر فاز اول و دوم مجتمع  با اعتباری بالغ بر 635 میلیون تومان  از محل اعتبارات بند "ر" سایر منابع   انجام شده است.

وی گفت: ساخت دو باب مخزن به حجم 400 متر مکعب،حفر دو حلقه چاه،تجهیز و برقی کردن دو حلقه چاه و ساخت 7 باب حوضچه در فاز اول که بهره مندی اهالی سه روستا در میجان علیا را از آب آشامیدنی سالم به همراه دارد.

سنجری اظهارداشت: خرید و اجرای لوله گذاری به طول 30 هزارو 300 متر ،ساخت سه باب مخزن و ذخیره آب  به حجم 500 مترمکعب ،حفر،تجهیز و برقی کردن دو حلقه چاه  و بهسازی یک دهانه چشمه از جمله کارهایی می باشند که در فاز دوم  برای تکیمل پروژه باید انجام شوند.

وی گفت: اعتبار مورد نیاز  جهت اتمام این پروژه دو میلیاردو 850 میلیون تومان است .

افتتاح پایگاه مقاومت شهدای میجان
یادآور می شود، پایگاه مقاومت شهدای میجان با زیربنای 60 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان به بهره برداری رسید و طی حکمی خداداد سنجری به عنوان فرمانده این پایگاه معرفی شد.


تصاویر در ادامه مطلب

 

 

































منبع: هلیل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد